FOTOGRAFIA BIZNESOWA

Odpowiednie pierwsze wrażenie może sprawić, że mimowolnie nabierze ona do nas większego zaufania. Postaw się na miejscu klienta, który wchodzi na twoją stronę internetową. Jeśli zobaczy legitymacyjne zdjęcie ponurego przedsiębiorcy, z pewnością nie podejdzie już do produktu tak entuzjastycznie. Wydaje się to nic nieznaczącym szczegółem, jednak może zmienić naprawdę wiele.

Dobre zdjęcia biznesowe budują przede wszystkim nasz wizerunek w oczach klienta. Dzięki temu osoba, która jest zainteresowana naszymi produktami czy usługami, wie, kto stoi za tym biznesem. Poza tym, mogą pomóc nam wyróżnić się również na tle konkurencji – szczególnie jeśli nie przykłada się ona do tego aspektu swojej pracy.

Nasza fotografia może pojawić się również obok artykułu eksperckiego, który napiszemy. Wówczas odbiorca zaczyna kojarzyć naszą twarz z wiedzą, którą chcemy przekazać. Im bardziej profesjonalnie wyglądamy na fotografii, tym bardziej rzetelny wydaje się nasz tekst.